Logo Bistro Drijfveer

DE NIEUWE MUZIEKSCHOOL

+ ontwikkelen rebranding

+ ontwerpen en bouwen website

+ presentatiemap

+ diploma's & rapporten

+ briefpapier
+ ontwerpen en bouwen website

Over dit project

de Nieuwe Muziekschool, zo klinkt herkenning



Een frisse stijl, een heldere toon en een logo dat muzikaliteit ademt. Voor de Nieuwe Muziekschool in Druten ontwikkelde Studio d’Or een complete branding die weer aansluit bij hun energie en ambitie.


De oude huisstijl – al tientallen jaren hetzelfde – deed geen recht meer aan hun verhaal. Met een nieuw, kleurrijk ontwerp is de muziekschool nu klaar om op te vallen en nieuwe leerlingen aan te trekken zodat ze verder kunnen groeien. Van logo tot website, van diploma tot digitaal briefpapier: alles is in één lijn gebracht, zodat de uitstraling net zo krachtig is als de lessen zelf.


Visueel voelbaar waar de Nieuwe Muziekschool voor staat

Kinderen, volwassenen, beginners of gevorderden, hier draait het om persoonlijke aandacht en een creatieve aanpak. De nieuwe huisstijl straalt dat uit: kleurrijk, professioneel en eigentijds.


Het beeldmerk? Gebaseerd op de letters dNM (de Nieuwe Muziekschool), met een knipoog naar de muziek: de d is een gestileerde kwartnoot. De transparante kleuren erachter overlappen en mengen net als het lesaanbod: maatwerk voor elke muzikale wens.

Een herkenbare, warme en toekomstbestendige uitstraling die perfect aansluit bij de missie van de Nieuwe Muziekschool: muziekles die raakt, inspireert en blijft hangen.